Hej hopp

Jag är medveten om att en blogg måste hållas vid liv genom att man skriver ett inlägg då och då, men jag har helt enkelt inte orkat skriva något den sista tiden. Jag har börjat cykla till jobbet, vilket innebär typ 7 km i uppförsbacke. För tillfället orkar jag inte cykla upp för alla backar, utan leder cykeln den tyngsta biten, men om ett par veckor kommer jag säkert flyga fram på hojen. Min cykel är gjord av småländskt stål och väger ganska mycket. Dessutom har den bara tre växlar. Ändå kom jag idag upp i nästan 50 km/h när jag cyklade hem. Eftersom det är mest uppförsbacke till jobbet, blir det ju rätt mycket nedför när jag hojjar hemåt. Nu ska jag käka.

Bifogar en bild på hur det ser ut på väg till jobbet.

Ha't!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rawdiabetes.blogg.se

Diabetes Rawfood Träning Livet

RSS 2.0