Supergrön morgon - Något fint att ge till någon annan

Nästan varje morgon gör jag en stor laddning med grön smoothie som räcker både till frukost och mellanmål för mig och min sambo. Idag innehöll den spenat, äpple, selleri, dadlar, havtorn, hampafrön, spirulina och linfröolja. Det går snabbt att göra, går snabbt att dricka och den mättar skönt så länge man använder mycket spenat och dricker tillräckligt mycket. Dessutom tycker jag att det är något väldigt fint att ge sin sambo varje morgon. På bilden nedan är de flaskor som sambon får med sig till jobbet idag. Ha en bra dag alla.



Kommentarer
Carina

Hej!

Med avokado i blir den ännu mer mättande. =)

Svar: Hej Carina.
Jo, jag vet. Vi brukar ha i avokado, men imorse var den slut så det fick bli utan
Anders Tengdahl

2013-02-26 @ 17:03:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rawdiabetes.blogg.se

Diabetes Rawfood Träning Livet

RSS 2.0