Nystart...

Söndag kväll. Den här veckan har varit en av de jobbigaste någonsin. Jag har verkligen funderat över saker som jag aldrig tidigare funderat över. Ingenting har varit som vanligt, så nu känner jag att jag verkligen behöver struktur, rutin och "vanlighet" i veckan som kommer. Förhoppningsvis innebär det bara raw food, mycket träning och så lite stress som möjligt... nej jag ska inte stressa över huvud taget! Nu ska jag gå och lägga mig, förhoppningsvis sova gott och vakna med åtminstone tillräckligt med energi för att orka med måndagen. Sedan blir det nya tag på tisdag. 
 
En rolig sak är att vi nu har bokat resa till Barcelona över påsk, tillsammans med min bror och hans fru. Det får bli nästa roliga mål att sikta på, men däremellan begravning. 
 
Sov gott världen. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rawdiabetes.blogg.se

Diabetes Rawfood Träning Livet

RSS 2.0