Ett brev i veckan

Sedan min vän Jesper gick bort för några dagar sedan har jag gått igenom alla mina sparade brev och insett hur roligt det var att få riktiga brev, innan internet mer eller mindre tog bort den biten. Jesper älskade att skriva, och skrev riktigt långa brev. Ett brev som jag har kvar från honom är på 12 sidor.

Jag har därför bestämt mig, för att hedra Jesper och för att kanske glädja andra, för att skicka åtminstone ett brev eller kort varje vecka. Kanske till någon jag tänkt mycket på under veckan, eller till någon som jag tror skulle bli extra glad över några skrivna ord som inte skickas via internet.

Så ni som läser det här, och som vet om att jag känner er, kan förhoppningsvis vänta er något i brevlådan i framtiden.

Nedan är en bild på hur ett kuvert från Jesper kunde se ut innan jag öppnade för att läsa innehållet. Ta hand om er där ute.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rawdiabetes.blogg.se

Diabetes Rawfood Träning Livet

RSS 2.0