Dåligt humör, låg energi och god mat

Idag var jag tillbaka på jobbet igen, efter att ha varit hemma hela förra veckan. Jag trodde kanske att jag skulle vara lite trött,, eftersom jag har sovit dåligt och drömt konstiga drömmar efter all information och alla känslor i veckan, men jag trodde inte att jag skulle känna mig så förvirrad och trött som jag faktiskt gjorde. Hur som helst så tog jag mig genom dagen och lyckades till och med tvinga i väg min kropp på lite styrketräning. Väl hemma lagade vi Laksa, en thailändsk soppa på kokosmjölk (inte raw) och till lunch imorgon förberedde jag asgoda rödbetsbiffar som är hämtade från Erica Palmcrantz Aziz bok "Raw food på svenska". Glutta på nedanstående bild så blir ni säkert sugna, och gå sen och köp boken!
 
 
Nu ska jag sova och vaknar förhoppningsvis på bättre humör och med mer energi än idag... Men med lika god mat. God natt alla busar. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rawdiabetes.blogg.se

Diabetes Rawfood Träning Livet

RSS 2.0