Champagne och spenat- och fetaostpaj

Mitt första inlägg, min första bild, på den här bloggen har inte mycket med raw food att göra... Men det är just detta som är tanken bakom min kosthållning och min nya ambition i livet. Ät och drick det du vill, så länge som du är medveten om det du gör. Jag har nu ätit RF till vardags i fyra veckor och har märkt en stor skillnad främst på mitt blodsocker och min energinivå. Jag älskar RF och tycker att jag kan få fram många smaker, bli mätt och uppnå träningsresultat med den här typen av kost. Jag älskar också att komma hem efter jobbet, ta ett glas vin (eller en öl) och slappa i soffan. Den här bloggen kommer handla om mitt liv, det jag gör, det jag äter och den jag är. Mitt liv handlar lika mycket om att äta RF på vardagarna som om friheten att äta en pizza under helgen. Det är jag som väljer, och alla val påverkar mitt blodsocker, min energi samt allt och alla runt omkring mig. Om du väljer att följa mig på den här resan, oavsett om du har diabetes eller inte, så tror jag att du kan få några värdefulla tips. Hur som helst så hälsar jag dig välkommen. Skål!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rawdiabetes.blogg.se

Diabetes Rawfood Träning Livet

RSS 2.0